Zážitky a reakce týmů

Tým "DuJour a spol." napsal:



101. Noty na první pohled nevypadají jako žádná zcela zjevná písnička,
prvních pět taktů to nemá naprosto žádný spád, zbytek nemá jen
normálně žádný spád. Chci si noty vzít, ale někdo se dívá na 102, tak
mi je nedá. Beru nůžky, partituru si odstřihávám a zařazuju nůžky mezi
nezbytné vybavení. Písničku nepoznávám ani po přehrání na klávesy, ani
po přidání improvizovaných akordů. Protože skladba končí na citlivém
tónu bez rozvedení do tóniky, tuším nějakou habaďůru.

Časem zjišťujeme, kolik je tam not, kreslíme obrázek, ale přepočítám
se a kreslím krk o jeden pixel doleva. Takže obrázek interpretujeme
jako bokorys a ne jako nárys, a to, že jedna ruka je kratší,
automaticky připisujeme zkreslení při ohnutí ruky dozadu. Ach jo.

102. Rovnou zkouším x=5 a vychází smysluplný text - největší tuzemský
savec. Rovnou zkouším medvěda, po chvíli googlení zubra a losa, ale nic
nezabírá. Podívám se na text znova, protože znejisťuju, jestli tam
vůbec bylo "savec". Ach jo, nejmenší. Naštěstí rejska už mám
vygoogleného a chytá se.

Taky jsem chvílema znejistěl, jestli jsem zadal medvěda bez překlepu.
Chtěl jsem zadané heslo najít v Akcích, ale neúspěšně. Je to tam?
Pokud ne, dalo by se to tam prosím přidat?

103. Spočítali jsme asi celkem bez problémů.

104. Jazyk a kosočtverec poznávám okamžitě, ale ostatní loga nechytám,
a to ani s googlem. Jako slovo na 6 na písmena R....T mě napadá
radost, ale ve spojení s deathmetalovýma a punkovýma kapelama, kterým
zjevně patří ostatní loga, je proti mému přesvědčení to vůbec říkat
nahlas :-)

105. Porovnáním s překladem nacházíme prince, ale u Alenky je náš
překlad natolik odlišný, že planety se hledají snáze po zahození
knihy. Z těchhle dvou slov začínáme tušit směr větru, takže po malém
jdeme skoro najisto, v Púovi jsem já osobně spíš čekal něco
směřujícího k baobabu, ale házení kamenů na obyvatele nacházíme,
a nějakou řadovou číslovku pak taky hledáme správně.

201. Chytám se na štikaď samici, pár dalších dáváme rovnou, něco pak
s chytrou knihou. Něco zavrhujeme (jsem háklivý na i/y, takže šedého
zavrhuju, a taky jsem nepochopil bažanta, i když toho trochu taky
tušíme). V myšlenkovém zkratu mě napadá smrk, na který sedí smžik,
i když nemáme všechna písmena, a končí to i něcoilý. Jupí, sedí to.

202. Probíhá úspěšně bez mého přispění.

203. Celkem rychle vidím, jak to jde na 16, a vyslovuji hypotézu, že
líp to nejde. Experimentátoři 16 potvrzují a líp taky nedávají, tak
to odevzdáváme.

204. Nacházíme jídelnu, život, auto bereme jen tak lehkovážně, ony ty
různé excely beztak vyrábějí pozadí, aniž by si o to někdo řekl,
v morseovce nacházíme zakriz, ale nevidíme, co zakřížkovat, tak to
balíme.

205. Poznáváme akorát Prahu a italské Alpy nad Turínem, zkoušíme
přistát v Janově, ale nedá se, a není jasné, kam pak dál.

301. Chytám se na y a z. Písmena špatně přeparsuju a vyjde mi ne zcela
smysluplná veta, kterou interpretuji jako "jaký stupeň tvrdosti mají
šutry z básně", což je sedm. Program nám to nebere. Než zkoušet sedum,
to si raději ostatní pořádně přečtou větu, já zatím koukám na nadpis,
takže zadáváme topas.

302. Katka sedí u vimu a hraje si s :!tr . Když si neví rady se
čtveřicemi, přicházím na pomoc a odhaluji text o naházení klapek
abecedně, ze kterého všichni padneme na zem, protože v rámci samovýuky
psaní všemi deseti má naše klávesnice rozložení abcdeg. Tr ale zvládá
i tohle a pak i obráceně, takže tohle máme.

303. Chytáme se na klíče do kanálu, i když já jsem kanál považoval za
hřiště na tictactoe. Dáváme pár dalších písniček, když máme
Louněconěcong, tipujeme Armstronga, něconěco sedí a strefujeme se.
Tmou jsme nepoznali, ale já se spíš stydím, že jsem nepoznal "you're
just a brick in the wall" a "we don't need no education", zvlášť že
jsme to hráli v kapele.

304. Hintu se sumarizováním si nevšimneme, zkoušíme dělat spoustu
různých sofistikovaných tabulek, ale bez úspěchu.

305. Jde to samo, a kdybych nebyl úplně zbrklý, tak i na první
kreslení.

401. Morseovku identifikujeme (na jednotlivých řádcích jsou většinou
3-4 obrázky, že jo). Po pár tipech (hodně/málo lidí, lidi/nikdo)
dostáváme smysluplné slovo, které nám systém sežere.

402. Se sloučenkou potřebuju pomoct akorát s Hatatitlou, ostatní si
jen vychutnávám.

403. Žádné zakreslení do žádné tabulky nic nedává, nevíme si rady.

404. Tipujeme, že to budou státy, na první pohled žádný nepoznáváme,
ale jakmile to balíme a zkoušíme přelistovat, poznáváme Brazílii,
zkoušíme další státy od B jako Bolivii a Bogotu :-) . Když máme třetí,
odevzdáváme.

405. Nejistota mezi mlhou a kódem, ostatní se shodujou spíš na mlze,
ale u klávesnice sedím já, takže se trefujeme napoprvé.

Se způsobem strávení odpoledne i s naším umístěním jsme vcelku
spokojeni. Děkujeme.

Xof

Zpět na zápisky