Sada 1
101. Pravidla hry
102. Stavebnice
103. Toaletní
Nudná a stupidní hra, chroupání kalorických sucharů a zatuhlé krky. Nemáte předmět, z terénu ani kilák. Co nasadit změnu? Snad metr nějaký přec urazit? Místo stálé tužky se chopiti pruhu papíru? Kdož nevíš, jdi do hajzlu! Nestůj, najdi ten předmět, k vítězství využij jeho! Spočti své roli rozměr snad větší (Tento moh by být i název její), leč míru tu zaokrouhli a zase na text aplikuj. Co, jde to? Ne? Přece ti napovím -- je na hovno! Stále víš prd? Ech, dám ti pěknou radu, pro zoufalé. Nadopuj nejlíp hned sendvičem tým a vyserte se na to! Kdo nic nemá, přehlíd fór.
104. CHanojské věže
105. OZ kvíz
Sponzor sklípku, sněhulákův smysl, adjektivum v pejorativním deskriptoru určitých republik. Pták, celulitida, sortiment k sehnání od 12 měsíců. Veřejný činitel, milión, třetí do party. Komplic vlka a kozy, Stevova práce, červení horcí hudebníci. Eviny bikiny, poselství konce potopy, předmět slupnutí. Trojice plovoucí na hladině, Skácelova chyba. Spouštěč breku, objekt veršované prosby na horizontální proudění vzduchu. Popelčin trumf, neblahá vzpomínka Irů. Příloha mamuta. Upírova fobie, zkažený spoluletec vejce, nepohodlí princezny. Otočený olemop, hrdina Halloweenu, osazenstvo Mojita, námořníkova síla. Výbava komunisty, film na sněhu, počáteční místo dezorientačního pádu.
106. Oranžový velikán
Obrázek je trochu na stránce zmenšený, pro celou velikost si jej stáhněte jako soubor ("Uložit obrázek jako...").
Sada 2
201. Přípravy organizátorů
http://www.youtube.com/watch?v=6QFRaWtHULQ
202. Čáry
203. Výkladový slovník
204. Hrdinové
205. Sudoku decoy
Jde o speciální variantu Sudoku, kde kromě klasických pravidel Sudoku navíc platí:
- pole označená kolečkem musí obsahovat sudé číslo,
- pole označená kosočtvercem musí obsahovat liché číslo,
- menšítko mezi dvěma políčky znamená, že hodnoty na těchto polích musí být adekvátně uspořádány,
- obdélník mezi dvěma políčky značí, že tato pole obsahují dvě po sobě jdoucí čísla (např. 4 a 5),
- čísla v oblasti vyznačené přerušovanou čárou musí dávat označený součet.
Kódem je součin čísel v sedmém sloupci.
Sada 3
301. Kostka
Zde je ten stejný obrázek jen ve větším rozlišení
302. Domino
303. Dům se zahradou
304. Textařská
V neočekávném případě, že by se vyskytly technické problémy se zveřejněním zadání na serveru bandzone, bude alternativní umístění zadání vystaveno na chatu na stránkách hry Sendvič.
305. Česká pohádka
Milé děti, povím vám pohádku. Začátek je zdlouhavý: princezna, Honza, různé spřátelené bytosti, drak a nějaké jejich vzájemné interakce, jak už tak v pohádkách bývá. Tolik času nemáme. Soustředíme se jen na klíčový moment zabití draka. Byl šestihlavý, což není pro pohádky úplně typické. Zajímavé by možná bylo, že Honza nejprve useknul drakovi šestou hlavu, pak pátou, pak čtvrtou, třetí a první a nic moc se nestalo: žádné drama, žádné důsledky pro vývoj pohádky. Až zbývající hlava Honzu potrápila. Měla dvě ošklivé oči, veliké, hmyzí, složené z mnoha dílčích částí a jejich podčástí. Honza nejprve usekl to druhé oko, neboť se mu nelíbilo, že v jeho odlesku zahlédl několik demonstrací, titulní stránky bulvárních novin a tváře sběratelů petičních podpisů. Draka to velice oslabilo, ale nezabilo a Honza pochopil, že hlavní síla netvorova spočívá právě v posledním oku. Honzovi se stále nedařilo to oko useknout, začal proto propichovat svým ostrým mečem jeho jednotlivé části. Šest jich propíchnul snadno, ale pak to začalo. Ano, dostáváme se konečně k nejnapínavější části pohádky. Nejprve Honzovi pomohla jeptiška, která Honzovi poradila: "Pomodli se". Honza to udělal a pích, další část oka zničena. Pak si pomyslel: mysli. A zase to pomohlo. Na malou chvíli pak Honza ztratil koncentraci, když mu pošťák přinesl dopis. Princezna se v něm tázala, jak dlouho to zabíjení bude Honzovi asi trvat. Hned, co si list přečetl, zasáhl úspěšně mečem další kus oka. Vzápětí mu pomohl jeden starý emigrant, který mu připomněl, že základ každého úspěšného souboje je dobrý pohyb. Trefa. Drakovi zbývaly už jen dva silné body. Záludně vmetl Honzovi do tváře: "Bez práce nejsou koláče". Líný Honza opáčil: "Pracovat mě nikdo nedonutí!" A draka opět zasáhl. Poslední dračí síla však stále vzdorovala. Teprve když se na bojišti objevila banka (ano, ta, co v úvodu pohádky Honzovi půjčila kouzelný meč) a řekla Honzovi: "Ten meč už sis plně zasloužil, je tvůj!", vzkřikl Honza: "To mě zavazuje!" a draka konečně dorazil. A vy už, děti, jděte spát. Cože, děti, vadí vám, že tahle pohádka nemůže zakódovat univerzálně jakékoliv heslo? To už byste po pohádce chtěly moc...
306. Stromy
Spojte stromy provazy.
Sada 4
401. Who is absent?
aagnorrbimoorrdfooraadfglnaegllosacdeimoreeginprraeimssw
402. Bludiště
403. Zvířátko na sedm
404. Průměrná šifra
Kód neobsahuje písmeno O.
405. Mlha
Org A: Tušíte někdo, kde jsme?
Org B: Já bych věděls
Org C: Podělaná mlha, nevidím ani na krok.
Org D: Co jste čekali na horách?
Org B: Něco mi říká, že to není jen tak obyčejná mlha\ldots
Org C: A co by to jako bylo? Oxid mlžitý?
Org D: V těchle vysokých horách to bude něco jinýho.
Org A: Myslíš, jako třeba köd?
Org C: To jseš trochu vedle, ne?
Org B: Ale jako kód bychom to použít mohli, to má pravdu. Hele, teď se tamhle zablesklo.
Org D: Odkdy se v mlze blýská? Říkal jsem že to není mlha.
Org C: To nám scházelo. Jak se dostaneme domů?
Org D: Tady přece nemáme domov, jsme na horách.
Org C: No jo, hrom aby do toho. A sakra, asi jsem je přivolal.
Org A: Hele fakt zastavte, tohle už vypadá nebezpečně.
Org B: To jako čekáš, že se to samo ztratí jo?
Org D: Mně by stačilo, kdyby se ztratila tady ta divná mlha, nebo co to je.
Org C: Budem rádi, když to přežijeme.
Org B: Hej, tak je to mlha nebo není?
Org D: Podle mě je i není.
Org A: Když to teda není mlha, tak co je to?
Org B: Ať už je to cokoliv, dal bych to letos do Sendviče jako Mlhu.
Org C: Ale to je teda oproti loňsku dost chabý.
Org D: A máš snad něco lepšího?